Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Näinköhän on ?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
az643
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 70
Join date : 14.05.2012
Ikä : 80
Paikkakunta : V:la

Näinköhän on ? Empty
ViestiAihe: Näinköhän on ?   Näinköhän on ? Icon_minitimeTo Loka 11, 2012 2:43 pm

Morjens !
Keväästä alkaen sivuja seuranneena ja erilaista apuakin saaneena, heräsi tässä ajokauteni 2012
päättyessä mieleeni kysymys: Näinköhän olen iältäni vanhin "julkinen Rojalisti". Ei senpuoleen,
että se minua mitenkään olisi haitannut,kiinnostaa muuten vaan. Tässähän on mukava tilaisuus kiittää....
kauden aikana saamastani "koulutuksesta" , hyvistä neuvoista ja vihjeistä KIITOSTA vaan.
Terveisiä erityisesti Loimaalle. Jatketaanko "tiomintaa"talvikaudella ja sitten taas keväällä ?
"Beibi" on lämpöisessä ja hyvässä "hoidossa".
terrrrv. Tane.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jojje

Jojje


Viestien lukumäärä : 277
Join date : 14.01.2010
Paikkakunta : Turku

Näinköhän on ? Empty
ViestiAihe: Vs: Näinköhän on ?   Näinköhän on ? Icon_minitimeTo Loka 11, 2012 8:39 pm

Perässä tullaan, mutta kiinni ei saada..!
Kyllä minulla on alusta lähtien ollut Enskani kanssa sellainen ajatus, että tätä ei hetikään myydä, että tällä voi ajella vielä vanhemmallakin iällä. (Bemarista ei tiedä - kuinka kauan niska taipuu - ja painoakin on. No tankoa voi toki korottaa.)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/jojjek/
Vierailija
Vierailija




Näinköhän on ? Empty
ViestiAihe: Vs: Näinköhän on ?   Näinköhän on ? Icon_minitimeTo Loka 11, 2012 9:56 pm

Joka tapauksessa on ollut mukava tutustua, kun Kaitsu esitteli meidät toisillemme siellä Loimaan juna-asemalla viime kesänä. Oma roitsunikin on jo vällyjen alla talveksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Näinköhän on ? Empty
ViestiAihe: Vs: Näinköhän on ?   Näinköhän on ? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Näinköhän on ?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Foorumilaiset-
Siirry: